BİMER hangi konulara bakar?
BİMER uygulamasında valiler, il içindeki kaymakamlıklar, il müdürlükleri ve bölge müdürlükleri ile koordinasyon ve takibi yapmaktan sorumludur. Ayrıca BİMER aracılığıyla bakanlıklardaki merkez, bağlı, ilgili ve ilişkili kuruluşlara gönderilen başvuruların takibi ve koordinasyonundan sorumludur.
CİMER e hangi konularda hizmet verir?
Gençlerin kamusal hayata katılımını önemsiyoruz ve CİMER’e görüş, öneri ve projelerinizi yazmanızı bekliyoruz. CİMER’de yönetim ortağı olun. Sokak hayvanları ile ilgili görüş ve önerilerinizi CİMER’e yazabilirsiniz. CİMER aracılığıyla Türkiye’nin yüzyılını şekillendirecek konularda değerli görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.
Alo 150 BİMER nedir?
BİMER kapsamında kaymakamlıklar, valilikler ve bakanlıklarda halkla ilişkiler başvuru ofisleri kurulmuştur. Vatandaşlarımız bu ofislere bizzat gelerek başvuruda bulunabilirler. BİMER kaydı için Türkiye genelinde “Alo 150” numarası tahsis edilmiştir. Vatandaşlarımız bu numara üzerinden BİMER’e ulaşabilirler.
Alo 150 nedir, ne için kullanılır?
Başvuru sahibi ALO 150’yi aradığında, başvurucunun bulunduğu ilin Valiliğindeki CİMER personeli çağrıyı yanıtlayacak, başvuruyu yönlendirici sorularla kayıt altına alacak ve doğrudan ilgili kamu kurumuna iletecek veya ön değerlendirme için başvuruyu Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’na gönderecektir.
BİMER mi CİMER mi?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Beyaz Masa ile başlayan bu süreç, 2006 yılında “BİMER” (Başbakanlık İletişim Merkezi) ve ardından “CİMER” (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) hizmetleriyle devam etti.
Bimere kimler şikayet edilir?
Bimer, vatandaşların devlete bildirimde bulunduğu bir birimdir. Vatandaşlar herhangi bir durumda Bimer’e başvurabilirler. Şikayetler yazılı veya sözlü olarak yapılabilir. Başvuru forumlarına erişmek isteyen herkes çevrimiçi olarak kolayca başvuruda bulunabilir.
CİMER hangi şikayetlere bakar?
Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.
Cimere şikayet edince ne olur?
CİMER ŞİKAYETİNİN SONUCU NEDİR? Şikâyet başvuruları, 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamındadır. Başvurudan sonra şikâyet başvurusu, şikâyetin yapıldığı kuruma iletilir.
Hakkımda CİMER şikayeti var mı?
Başvurunuzu .tr veya e-Devlet üzerinden Başvuru Talebi ekranından takip edebilirsiniz. Ayrıca CİMER Çağrı Merkezi’ni (0312 590 20 00 / 0) arayarak başvurunuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
BİMER ne zaman kalktı?
BİMERSloganDoğrudan BaşbakanlıkTicari?HayırMevcut dil(ler)TürkçeBaşlangıç tarihi20 Kasım 2006)Bitiş tarihi9 Temmuz 2018)6 satır daha
CİMER hangi saatlerde hizmet veriyor?
MEB İletişim Merkezi’ni hangi saatlerde arayabilirim? Haftada 7 gün, günde 24 saat arayabilirsiniz.
CİMER şikayette isim gizliliği var mı?
BİMER ve CİMER gibi idari itiraz mercilerine kimlik bilgilerinizi paylaşmadan başvuruda bulunmanız mümkün değildir.
BİMER hangi şikayetlere bakar?
BİMER, Başbakanlık İletişim Merkezi tarafından oluşturulan bir halkla ilişkiler uygulamasıdır. Vatandaşların kanun kapsamındaki her türlü istek, şikâyet ve bildirimlerini dilekçe hakkını kullanarak iletmek için kullandıkları bir sistemdir.
CİMER kaç gün içinde cevap vermek zorunda?
Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamındaki talep ve şikâyetlere yanıt süresi 30 gündür. Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında yapılan taleplere yanıt süresi 15 iş günüdür.
CİMER’e doktor şikayet edilir mi?
Sağlık sektöründe karşılaşılan sorunların incelenmesine ilişkin başvurular, Cumhurbaşkanlığı tarafından kurulan CİMER sistemi aracılığıyla yapılabiliyor.
CİMER hangi işlere bakar?
CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi), vatandaşların şikayet, öneri ve ihbarlarını iletebilecekleri resmi bir platformdur. Sigortasız işçi çalıştırma konusunda şikayette bulunmak isteyen kişiler, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi aracılığıyla bunu kolayca yapabilirler.
BİMER’e şikayet edilen öğretmen ceza alır mı?
Danıştay’ın BİMER veya CİMER’e başvuran memurlara disiplin cezası verilemeyeceğine ilişkin kararı Bilgi edinme başvurularında herkese yönelik, memur olsun veya olmasın, bir başvuru süreci düzenlendiği için, üst göreve başvuran memura, görevini zayıflattığı gerekçesiyle ceza verilemez.
Hakkımda CİMER şikayeti var mı?
Başvurunuzu .tr veya e-Devlet üzerinden Başvuru Talebi ekranından takip edebilirsiniz. Ayrıca CİMER Çağrı Merkezi’ni (0312 590 20 00 / 0) arayarak başvurunuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
CİMER şikayeti sonrası ne olur?
CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e iletilen şikayetler ilgili kamu kurumuna iletilir ve incelenir. Başvurunun sonucuyla ilgili bilgi başvuru sahibine iletilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde tamamlanır.