Bir Defterin İçinde Başlayan Hikâye Sevgili okurlar, Durmuslargrup ekibi olarak bugün “√0 rasyonel mi” konusunu sizlerle paylaşmaktan heyecan duyuyoruz. Kayseri’de bir kış akşamı Kayseri’de kış her zaman biraz sert gelir. Rüzgâr apartman aralarına sıkışır, sanki bir şeyleri anlatmak ister de kelime bulamaz. Ben o gün yine odamdaydım. 25 yaşındayım ve hâlâ defter tutuyorum. Kimileri buna çocukluk alışkanlığı diyor, kimileri gereksiz buluyor ama benim için tek gerçek sığınak bu sayfalar. Camın buğusuna parmağımla küçük şekiller çiziyordum. Dışarıda kar başlamıştı. Sokaktan geçen arabaların sesi, sanki uzak bir geçmişten geliyormuş gibi boğuktu. İçimde ise garip bir boşluk vardı. Ne tam üzgün ne de…
Yorum Bırak